
Planner4You Journalfunktion er ganske enkelt dit daglige arbejdsredskab omkring kunder/medarbejdere/projekter og meget andet.
Planner4You Journalfunktion indeholder følgende
- Kalenderintegration: Journalfunktionen kan integrere med din kalender så dine projekter og din tid passer sammen.
- Tilknytning af filer: Du kan tilknytte dine egne filer og dermed skræddersy den enkelte journal.
- Følg udviklingen hos kunder og medarbejdere: Du kan følge udviklingen med hver enkelt kunde eller medarbejder og sikre at aftaler og tidsrammer overholdes.
- Tilknytning/opdeling af teams, kunder og projekter efter behov: Du bestemmer selv hvordan tingene skal sættes sammen.
Kunder
- Arbejd direkte med de opgaver/relationer du har med den enkelte kunde
- Samarbejdsudvikling
- Mødeaftaler
- Ramme-/særaftaler
- Persontilknytning/relationer
- Key account management
Med kunde værktøjet i Journalen har du styr på alle aftaler og relationer til den enkelte kunde, på den måde sikrer du overblik så projektet ender på rette sted.
Projekter
- Indsæt dine kunder afhængigt af projekter
- Overordnede
- Underopdeling
- Overordnede
- Opdeling af diverse fordelinger efter behov
- Filhåndtering under det enkelte projekt
- Projektmæssig log-in for medarbejdere og dataudveksling gennem eksterne websites
- Se egne projektoplysninger
Med projektværktøjet i Jornalen bliver projektet overskueligt og der er styr på de enkelte processer og delmål i hvert projekt, både for medarbejdere og ledere.
Med dette system bliver din hverdag nemmere.