Journalfunktion

Planner4You Journalfunktion er ganske enkelt dit daglige arbejdsredskab omkring kunder/medarbejdere/projekter og meget andet.

Planner4You Journalfunktion indeholder følgende

  • Kalenderintegration: Journalfunktionen kan integrere med din kalender så dine projekter og din tid passer sammen.
  • Tilknytning af filer: Du kan tilknytte dine egne filer og dermed skræddersy den enkelte journal.
  • Følg udviklingen hos kunder og medarbejdere: Du kan følge udviklingen med hver enkelt kunde eller medarbejder og sikre at aftaler og tidsrammer overholdes.
  • Tilknytning/opdeling af teams, kunder og projekter efter behov: Du bestemmer selv hvordan tingene skal sættes sammen.

Kunder

  • Arbejd direkte med de opgaver/relationer du har med den enkelte kunde
  • Samarbejdsudvikling
  • Mødeaftaler
  • Ramme-/særaftaler
  • Persontilknytning/relationer
  • Key account management

Med kunde værktøjet i Journalen har du styr på alle aftaler og relationer til den enkelte kunde, på den måde sikrer du overblik så projektet ender på rette sted.

Projekter

  • Indsæt dine kunder afhængigt af projekter
    • Overordnede
      • Underopdeling
  • Opdeling af diverse fordelinger efter behov
  • Filhåndtering under det enkelte projekt
  • Projektmæssig log-in for medarbejdere og dataudveksling gennem eksterne websites
  • Se egne projektoplysninger

Med projektværktøjet i Jornalen bliver projektet overskueligt og der er styr på de enkelte processer og delmål i hvert projekt, både for medarbejdere og ledere.

Med dette system bliver din hverdag nemmere.